7 Mayıs 2014 Çarşamba

ÜŞÜYORUM ANNE






















Gidişinle iklimim değişti
Her günüm kış oldu anne
Yüreğime karlar yağdı
Çığ oldu büyüdü anne..
Her yanım buz tutmuş.
Üşüyorum ...........
Kimse sen gibi ısıtmıyor anne!
İçimde bir fırtına koptu,
Gittin gideli dinmiyor anne!
Rüzgarın sesi ürpertirdi
İçimdeki fırtınayla,
Her gün tedirginim anne!
Tuttuğum en sıcak el,
sevgilinin sanmıştım
Nasılda aldanmışım Anne !
Bıraktığın o günden sonra
Ellerim ısınmıyor anne!
Yine kıyamadın Yavruna
Veda ederken son ninnini söyledin
Derin bir uykuya dalmışım...
Son kez okşadın mı başımı anne !
Hiç bir sabaha bu kadar soğuk uyanmadım
Soğuk tenine dokunduğum an
Senle soğudum anne!
Ellerimi bıraktın....
sevgini alıp gittin.
Üşüyorum anne..


                  .Elif Çetinkaya.......

6 yorum:

vişnap dedi ki...

Bir tanem canım arkadaşım sen üzülme,ağlama lütfen.Burada ben üzülüyorum Elet'im sen orada annesizliğin eksikliği ile ağlarken ben ki inan sana diyemiyorum hiç bir kelime ile ifade edemiyorum anne yoksunluğunu bildiğim tek bir duygu yıllar geçse de acısı yokluğu zaman için de daha tahammül edilir bir durum alıyor ama öyle anlar gelip çatıyor ki tıpkı şu anneler günü gibi saçma günler de acın ile baş başa kalıyorsun öyle çok canı yanıyor ki insanın bunu bu acıyı annesiz olanlar bilir ancak. ben annesiz ve de babasız bu dünya da daha daha çok kuvvetli olup acıları hafifletmemiz gerekli olduğuna inanıyorum canımın içi annen ve annem hep dualarımda dualarında olacaklar onlarla ancak belki orada hasretlerimizi gidereceğiz.Yüreğinden dökülen her satırı defalarca okudum okudum ve senin sesinden ilk dinleyen olarakta çok mutluyum canımm sana kocaman yüreğimle bir sürü sevgilerimi öpüşlerimi bıraktım canım arkadaşım sabah uyandığında demli çayını içerken yüzünde tebessümlerin o güzel yüzünü ışıltsın denizde ki yakamozlar gökyüzün de ki yıldızlar gibi sevgilerimle.

E dedi ki...

canım vişnabım o güzel yüreğin hep huzur görsün o kadar güzel dile getirmişsin ki yazacak kelime bulamadım.ne mutlu bizlere ki annelerimiz böyle yüreği duygu evlatlar burakmış arkalarında..şimdi çayımı yudumluyorum yazarken.cansın dostsun çok öptüm

ismisendesaklı dedi ki...

Gökyüzüne bakıp annelerimize el sallıyorum ne kadar çok özledigimizi haykırıyorum elif bacım .

Adsız dedi ki...

canımm ben de vişnabıma katılıyorum.O kadar güzel yazmış ki.Allahım gani gani rahmet eylesin.Sevgini o kadar güzel dile getirmişsin ki..Çok çok öpüyorum canım benim.

E dedi ki...

onlar bizi haykırmasak da duyarlar abicim Nur içinde yatsınlar..

E dedi ki...

sanemcim sağol canım ben de çok öpüyorum sevgiler ..